Κάντε διάδρομο, κάνει καλό στην υγεία με πολλούς τρόπους. Τι πρέπει, όμως να προσέξετε για να μην τραυματιστείτε

1154
Το περπάτημα ή το ήπιο τρέξιμο στο διάδρομο, είναι εύκολος και αποτελεσματικός τρόπος εκγύμνασης και μπορεί να χρησιμοποιηθεί από άτομα όλων των ηλικιών.

Οι αρχάριοι είναι καλό να ξεκινούν με λίγα λεπτά περπάτημα και σταδιακά να αυξάνουν την ώρα και τη δυσκολία.
Για παράδειγμα, η αρχή μπορεί να κυμαίνεται στα 10 με 15 λεπτά περπατήματος και όταν εξοικειωθούν να αρχίσει 20λεπτη άσκηση στο διάδρομο, με περπάτημα και ήπιο τρέξιμο.
Επειδή το σώμα και ο οργανισμός διαφέρουν από άνθρωπο σε άνθρωπο, είναι καλό να σας επιβλέπει κάποιος γυμναστής ώστε να κρίνει πότε μπορείτε να αυξήσετε τη ώρα και την ταχύτητα που κάνετε διάδρομο.
Οι ειδικοί εξηγούν ότι οι διάδρομοι γυμναστικής είναι όργανα, που προσφέρουν πολλά οφέλη για το σώμα ακόμη κι αν δεν είναι τόσο κουραστικά.
Δηλαδή, η 30λεπτη άσκηση 4 φορές την εβδομάδα θεωρείται ιδανική.

Οφέλη του διαδρόμου

Το υλικό με το οποίο είναι φτιαγμένος ο διάδρομος, περιορίζει την πιθανότητα καταπόνησης και τραυματισμών. Αποτρέπει τους κραδασμούς και δεν επιβαρύνει τα γόνατα.
Επίσης, είναι αποτελεσματικός στην απώλεια βάρους.
Με μισή ώρα ήπιο τρέξιμο ή γρήγορο περπάτημα, μπορείτε να κάψετε μέχρι και 200 θερμίδες.
Βοηθά και στη σύσφιξη, καθώς κι ας μην το καταλαβαίνετε γυμνάζετε όλο το σώμα.
Γυμνάζονται οι μυς των ποδιών, της κοιλιάς αλλά και των χεριών, αν κάνετε χαλαρό τρέξιμο χωρίς να κρατάτε τις λαβές.
Εάν χρησιμοποιήσετε τη λειτουργία της ανηφόρας, θα κάψετε περισσότερες θερμίδες και θα δυναμώσουν οι μυς του σώματος σας. Πολλοί λένε ότι έτσι είναι και πιο σωστά γιατί η ταινία που γυρίζει κλέβει μέτρα και η ανηφόρα ισορροπεί την κατάσταση.
Συμβουλευτείτε όμως το γυμναστή σας, γιατί η ανηφόρα μπορεί να επιβαρύνει τα γόνατά σας. Ο διάδρομος βελτιώνει και την υγεία της καρδιάς. Καλυτερεύει η κυκλοφορία του αίματος,  διαλύει τους θρόμβους του αίματος και σταθεροποιεί τα επίπεδα σακχάρου.
Ενισχύει τη δράση των αντιοξειδωτικών που εξουδετερώνουν τις ελεύθερες ρίζες και αποτοξινώνει τον οργανισμό. Ψυχολογικά αναμφισβήτητα έχει όλα τα θετικά της γυμναστικής που ξεκουράζουν τον νου και εκτονώνουν την ένταση και το στρες.

Διαβάστε επίσης: Η βραδινή γυμναστική φέρνει αϋπνία; Ποια μορφή άσκησης αδυνατίζει; Απλά μυστικά που κάνουν την γυμναστική εποικοδομητική

 

Διαβάστε επίσης: Το γεύμα μετά την προπόνηση είναι απαραίτητο. Ποια είναι η «χρυσή» ώρα και ποιες οι κατάλληλες τροφές;