Τα αμύγδαλα ασπίδα για την υγεία. Ποιον καρκίνο καταπολεμούν και ποια συστατικά τους θεωρούνται «θαυματουργά»

2909
Τα αμύγδαλα περιέχουν βιταμίνη Ε, μαγνήσιο, χαλκό και υψηλής ποιότητας πρωτεΐνες. Χάρη στα υψηλά επίπεδα υγιών ακόρεστων λιπαρών οξέων και βιοδραστικών μορίων, όπως αντιοξειδωτικά, ίνες, φυτοστερόλες και μέταλλα, βοηθούν στην πρόληψη καρδιαγγειακών νόσων.

Είναι επιβεβαιωμένο από έρευνες ότι η κατανάλωση αμυγδάλων έχει πολλά οφέλη για την υγεία.

Μειώνουν τη χοληστερίνη
Έρευνα που δημοσιεύθηκε στο ιατρικό περιοδικό American Diatetic Association, έδειξε ότι η κατανάλωση αμυγδάλων αυξάνει τα επίπεδα βιταμίνης Ε στα ερυθρά αιμοσφαίρια στο αίμα. Επίσης, μειώνει και τη χοληστερίνη. Η βιταμίνη Ε είναι ισχυρό αντιοξειδωτικό, αποτρέπει τη φθορά των κυττάρων καθημερινά και το φράξιμο των αρτηριών, αλλά και την οξείδωση της χοληστερόλης.

Μειώνουν τον κίνδυνο καρκίνου του παχέως εντέρου
Σύμφωνα με έρευνα του Πανεπιστημίου της Καλιφόρνια, που δημοσιεύθηκε στην επιστημονική επιθεώρηση Cancer Letters, τα αμύγδαλα προστατεύουν από τον καρκίνο του ορθού. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι «η κατανάλωση αμυγδάλων μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου του παχέος εντέρου, μέσω ενός λιπιδίου που περιέχουν».

Μειώνει τον κίνδυνο καρδιαγγειακών παθήσεων
Όπως οι περισσότεροι ξηροί καρποί και σπόροι, έτσι και τα αμύγδαλα, συχνά βελτιώνουν τα επίπεδα λιπιδίων στο αίμα. Βελτιώνουν την υγεία της καρδιάς και βοηθούν στη μείωση της στεφανιαίας καρδιακής νόσου.

Σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύθηκε στο ιατρικό περιοδικό Circulation, τα αμύγδαλα πρέπει να καταναλώνονται ως σνακ από άτομα με υπερλιπιδαιμία. Μειώνεται ο κίνδυνος στεφανιαίας καρδιακής νόσου, χάρη της υψηλής περιεκτικότητας σε άπαχα και μονοακόρεστα συστατικά.

Διαβάστε επίσης: Ξηροί καρποί, θρεπτικοί και θεραπευτικοί. Ένα υπερόπλο για τον έλεγχο του βάρους

 

 

Διαβάστε επίσης: Γιατρός της έδωσε να φάει ξηρούς καρπούς, ενώ ήταν αλλεργική. Ποια είναι τα συμπτώματα της αναφυλαξίας και πόσο πιθανό είναι κάποιος να πεθάνει