Γυμναστική στο γραφείο με προσωπικό γυμναστή! Η ιδέα ενός Έλληνα personal trainer, που έρχεται στην εταιρεία σας

1113

Η γυμναστική στο γραφείο αποτελεί μια συνηθισμένη πρακτική για τις εταιρίες του εξωτερικού. Για την Ελλάδα όμως, είναι μια καινοτόμος ιδέα την οποία ξεκίνησε o personal trainer, Δημήτρης Φράγκος.
Δημιούργησε το Fitness 4Βusiness, την πρώτη ελληνική start-up εταιρία, που παρέχει υπηρεσίες ευεξίας, μέσα από ένα ευρύ δίκτυο καταξιωμένων επαγγελματιών μέσα στο χώρο εργασίας.
Στόχος της εταιρίας είναι
να καλύψει την ανάγκη των εργαζομένων που δεν έχουν ελεύθερο χρόνο αλλά και το ενδιαφέρον των επιχειρήσεων για το ευ ζην των εργαζομένων.
”Η ιδέα ήρθε εντελώς τυχαία πριν από λίγους μήνες, από κάποιους μαθητές, οι οποίοι δεν προλάβαιναν λόγω χρόνου να έρθουν για γυμναστική. Στο εξωτερικό η γυμναστική στο γραφείο είναι μια πρακτική που χρησιμοποιείται σε μεγάλες και μικρότερες εταιρίες. Στην Ελλάδα, διαπίστωσα πως δεν υπάρχει κάτι αντίστοιχο. Έτσι δημιούργησα μια εταιρία με μοναδικό αντικείμενο τη συγκεκριμένη παροχή» αναφέρει ο κ. Φράγκος

Ο Δημήτρης Φράγκος, αποφοίτησε από το τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, με ειδίκευση στο sports management

Η νεοσύσατη εταιρία παρέχει ομαδικά προγράμματα άσκησης, εταιρικό running club, συμβουλευτική διατροφής και εταιρικό μασάζ.
Η άσκηση μπορεί να γίνει στον χώρο του γραφείου της εταιρείας και περιλαμβάνει διατάσεις, ασκήσεις στρέτσινγκ και κάποιες ασκήσεις ενδυνάμωσης με την βοήθεια του γραφείου ή της καρέκλας.
Τα ομαδικά μαθήματα γίνονται στα meeting rooms της εταιρείας.
Μπορεί να είναι γιόγκα, πιλάτες ή ένα πιο δυναμικό προγράμματα με χρήση εξοπλισμού, ανάλογα με το κοινό στο οποίο απευθύνεται.
Οι γυναίκες προτιμούν μέτριας έντασης προγράμματα, ενώ οι άνδρες θέλουν πιο έντονη γυμναστική, σύμφωνα με τον κ. Φράγκο.
Σε περίπτωση που η εταιρεία δεν έχει πολύ χώρο, υπάρχει η δυνατότητα για το πρόγραμμα
running club, όπου ο γυμναστής δίνει ραντεβού με έναν ή περισσότερους εργαζόμενους σε ένα σημείο κοντά στην δουλειά και κάνουν προπόνηση.
Στο πρόγραμμα συμπεριλαμβάνεται συμμετοχή σε μαραθώνιο ή άλλες εκδηλώσεις που αφορούν το τρέξιμο.
Όσον αφορά το εταιρικό μασάζ, γίνεται με ειδικές καρέκλες που κάνουν μασάζ πάνω από τα ρούχα, χωρίς λάδι.
Η συνεδρία διαρκεί περίπου 20 λεπτά και πολλές φορές προσφέρεται ως μπόνους ή κίνητρο σε μια ομάδα που θα φτάσει έναν εταιρικό στόχο.
“Το μασάζ ανακουφίζει από το στρες και το άγχος ενώ συμβάλλει στην μείωση του πόνου στην πλάτη και την μέση, από την κακή στάση του σώματος στο γραφείο”, εξηγεί ο Δημήτρης Φράγκος.
Επειδή άσκηση και διατροφή πάνε μαζί, υπάρχει και η συμβολή διατροφολόγου, ο οποίος ασχολείται με το διαιτολόγιο των εργαζομένων.
Παράλληλα, ανά τακτά χρονικά διαστήματα, διοργανώνονται ημερίδες όπου ενημερώνουν τους εργαζόμενους για διάφορα θέματα γύρω από την υγιεινή διατροφή.
Στο εξωτερικό η γυμναστική των εργαζομένων γίνεται στο διάλειμμα της εργασίας το μεσημέρι.
Στην Ελλάδα, δεδομένου ότι δεν υπάρχουν μεγάλα διαλείμματα, το πρόγραμμα βρίσκει εφαρμογή μετά τη λήξη του ωραρίου.

 

 

 

 

 

 

 

 

Τα Τα οφέλη της άσκησης στο γραφείο είναι πολλά, τόσο για τον επιχειρηματία και την εταιρία όσο και για τον εργαζόμενο.
Αρχικά ο εργαζόμενος γλιτώνει πολύτιμο χρόνο, τον οποίο θα έχανε στην μετακινήσεις.
-Ενισχύει τις σχέσεις μεταξύ των μελών μίας ομάδας.
-Μειώνεται το στρες και αυξάνει τη δημιουργικότητα.
-Οι εργαζόμενοι είναι πιο υγιείς άρα και πιο παραγωγικοί.
Σύμφωνα με διεθνείς έρευνες, κάθε χρόνο χάνονται δισεκατομμύρια εργατοώρες λόγω ασθένειας των εργαζομένων.
«Η άσκηση λειτουργεί ως φάρμακο για την υγεία και συμβάλλει στην πρόληψη.
Οι εργαζόμενοι που ασκούνται έχουν καλύτερη υγεία με αποτέλεσμα να μην αρρωσταίνουν συχνά. Έτσι μειώνονται οι μέρες αναρρωτικής άδειας και κατ’επέκταση το κόστος της επιχείρησης», σχολιάζει ο κ. Φράγκος.

Κάντο μόνος σου!

Στόχος μας είναι να εκπαιδεύσουμε τους εργαζόμενους να κάνουν και μόνοι τους κάποιες απλές ασκήσεις στο γραφείο ανά τακτά χρονικά διαστήματα, και όχι μόνο όταν πηγαίνουμε εμείς στην εταιρεία”.
Ο ίδιος δίνει μερικά παραδείγματα διατάσεων.

  • Διάταση αυχένα: Πιάστε με το δεξί χέρι το αριστερό αυτί και κάντε μια κάμψη του αυχένα προς τα δεξιά. Εφαρμόστε το ίδιο με το αντίθετο χέρι, προς την άλλη κατεύθυνση.
  • Διάταση με τα χέρια πίσω από την πλάτη: Πλέξτε τις παλάμες πίσω από την μέση και τραβήξτε τα χέρια μακριά από τον κορμό, ανοίγοντας τον θώρακα.
    Κάντε το ίδιο και από μπροστά, με τα χέρια ενωμένα και καμπουριάσετε, για να ανοίξει η μία ωμοπλάτη από την άλλη.
  • Διάταση στο γραφείο: πιάστε την άκρη του γραφείο και ρίχνοντας το βάρος προς τα πίσω, κάντε μια κάμψη για να τεντώσει η πλάτη.
    Και τώρα χαλαρώστε….

Διαβάστε επίσης: Γυμναστική στο πάρκο, στο δρόμο ή στο ύπαιθρο. Δε φαντάζεστε πόσες θετικές επιπτώσεις έχει στην υγεία