Τα ρούχα της χλιδής. Ο οίκος Dior αποκαλύπτει πόσες ώρες χρειάζονται για να δημιουργηθεί ένα φόρεμα για κόκκινο χαλί

329
Οι λαμπερές εκδηλώσεις απαιτούν αμέτρητες ώρες εργασίας, για να καταλήξουν σε ένα εντυπωσιακό αποτέλεσμα. Για τις ενδυμασίες των αστέρων που περπατάνε το φημισμένο κόκκινο χάλι, απαιτούνται εξίσου πολλές ώρες προεργασίας.

Ο μεγάλος οίκος μόδας «Christian Dior haute couture» έχει ντύσει εκατοντάδες σταρ του Χόλιγουντ για το κόκκινο χάλι. Το πιο πρόσφατο παράδειγμα είναι η επιλογή της πρωταγωνίστρια του «Game of Thrones», Εμίλια Κλαρκ, που επέλεξε ένα φόρεμα του γνωστού οίκου, για το κόκκινο χαλί στις Κάννες στην πρεμιέρα της ταινίας «Solo: A Star Wars Story».

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης του ομίλου Louis Vuitton Moet Hennessy, όπου κατέχει αρκετά brand πολυτελείας, ο οίκος μόδας Dior άνοιξε τις πύλες του στα παρασκήνια για να παρουσιάσει τη διαδικασία παραγωγής των ενδυμάτων του. Καλεσμένοι και εκπρόσωποι του Τύπου, φιλοξενήθηκαν στο ατελιέ και οι τεχνίτες παρουσίασαν την τέχνη τους.

Οι καλεσμένοι έμαθαν τα μυστικά γύρω από τα ενδύματα, τα κοσμήματα, τις τσάντες, ακόμη και τα παιδικά ρούχα και τα αρώματα.

Το εκπληκτικό είναι πόσες ώρες εργασίες απαιτούνται για να δημιουργηθεί ένα φόρεμα.
Κατά τη φιλοξενία, χρησιμοποίησαν μουσελίνες για να δείξουν τα πρώτα στάδια δημιουργίας των ενδυμάτων, που χρειάζονται αρκετές ώρες.

Για παράδειγμα, το φόρεμα της Εμίλια Κλαρκ, που σχεδιάστηκε από τη σχεδιάστρια του Dior, Μαρία Γκράτσια Κιουρί, χρειάστηκε συνολικά 250 ώρες εργασίας. Με μια δεύτερη σκέψη, δεν είναι περίεργο, καθώς πρόκειται για ρούχο υψηλής ραπτικής. Κατά μέσο όρο, τα πολυτελή ρούχα του οίκου χρειάζονται περίπου 1000 ώρες εργασίας και 8 τεχνίτες που θα δουλεύουν πάνω σε αυτά.

Στη διάρκεια της εκδήλωσης οι καλεσμένοι περίμεναν μέχρι και τέσσερις ώρες για να «ζήσουν» την προετοιμασία των δημιουργιών υψηλής ραπτικής. Συνολικά, ο όμιλος Louis Vuitton Moet Hennessy υποδέχθηκε 180.000 επισκέπτες στους οίκους σε όλο τον κόσμο.

Διαβάστε επίσης: Πώς τα drones αντικατέστησαν τα μοντέλα του Dolce and Gabbana. Οι θεατές έπρεπε να απενεργοποιήσουν το wi-fi (βίντεο)

Διαβάστε επίσης: Η ανορθόδοξη πασαρέλα του οίκου Gucci. Τα μοντέλα κρατούσαν ομοιώματα των κεφαλιών τους στα χέρια και το σκηνικό θύμιζε χειρουργείο (φώτο και βίντεο)