Πριν και μετά. Μοντέλο του Sports Illustrated αποκαλύπτει πως μεταμορφώθηκε με την βοήθεια του photoshop και δηλώνει «To Ιnstagram δεν είναι η αληθινή ζωή»
Το plus size μοντέλο του Sports Illustrated από την Αυστραλία, Kate Wasley, δημοσίευσε βίντεο στο Instagram, για να αποδείξει ότι στα social media, τίποτα δεν είναι όπως φαίνεται.
Το μοντέλο είναι υπερήφανο για το σώμα της και θέλει να μεταφέρει το μήνυμα σε όλες τις γυναίκες, να αγαπάνε το σώμα τους όπως είναι.
Η σημερινή εποχή όμως, έχει το πρότυπο του «τέλειου σώματος» στην τηλεόραση, στα περιοδικά και κυρίως στα social media. Με αυτά τα πρότυπα όμως, γίνεται ακόμη πιο δύσκολο οι γυναίκες να αγαπήσουν το σώμα τους, γιατί πάντα θα το συγκρίνουν με μια ψευδαίσθηση.
Για να περάσει αυτό το μήνυμα, η Washley δημοσίευσε βίντεο στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram, όπου παρουσιάζει τα στάδια του photoshop για να τελειοποιήσει μια δική της φωτογραφία. Το βίντεο παρουσιάζει 22 βήματα που γίνονται ώστε το σώμα της να φαίνεται πιο αδύνατο, σφριγηλό και με τέλειες αναλογίες. Όπως λέει η ίδια, μια φωτογραφία «instagram ready».
«Απαιτείται τόσο λίγος χρόνος για να αλλάξεις την εικόνα και τόσος λίγος χρόνος για να αρχίσεις να συγκρίνεις τον εαυτό σου με μια παραποιημένη πραγματικότητα που βλέπεις διαρκώς στο Instagram. Μπορεί να είναι θέμα photoshop, πόζας μπορεί να είναι το ότι συγκρίνεις τον εαυτό σου με ένα σώμα τελείως διαφορετικής κατασκευής και τύπου», γράφει το μοντέλο στην ανάρτησή της.
Η Wasley τονίζει ότι οι περισσότερες φωτογραφίες στο Instagram είναι στιγμιότυπα από επιλεκτικές στιγμές. Συγκεκριμένα, τις καλύτερες στιγμές κάποιου που επιλέγει να τις μοιραστεί με τον κόσμο. Συχνά αυτές οι φωτογραφίες απέχουν από την πραγματικότητα, είναι ψευδαισθήσεις.
Η Kate Wasley έχει περίπου 280.000 followers στο Instagram.
Απευθυνόμενη σε όλους, κλείνει την ανάρτησή της λέγοντας, «To Ιnstagram δεν είναι η αληθινή ζωή».
Διαβάστε επίσης: Γιατί το instagram μπορεί να καταστρέψει προσωπικότητες. Τι προσφέρει η μικρή αποχή από τα social media
Διαβάστε επίσης: Instagram, Snapchat, Facebook. Πότε έχουν αρνητικές επιπτώσεις στη ψυχολογία, σύμφωνα με τους επιστήμονες