Άνοιξε μουσείο για σέλφι. Οι επισκέπτες πληρώνουν εισιτήριο για να γίνουν «εκθέματα»
Στο Έρενφελντ της Κολωνίας, άνοιξε τις πόρτες του το διαδραστικό μουσείο που δεν εκθέτει τίποτα. Τα μοναδικά εκθέματα του μουσείου είναι οι επισκέπτες, που πληρώνουν το, όχι και τόσο φθηνό εισιτήριο των 29 ευρώ.
Οι επισκέπτες πληρώνουν μόνο για να βγάλουν φωτογραφία τον εαυτό τους με το τίποτα.
Για παράδειγμα, ένα από τα δωμάτια του μουσείου, είναι ρο χρώματος, όπως και τα μπαλόνια και η τεράστια ροζ πάπια που κοσμεί το δωμάτιο.
Άλλο ένα σκηνικό του μουσείου είναι ο επισκέπτης να κάνει βουτιά σε ένα χώρο από μαύρα μπαλόνια και καραμέλες. Το πιο διαδραστικό δωμάτιο, στην αρχή είχε λευκό χρώμα στους τοίχους. Όταν όμως, οι επισκέπτες πήραν τις μπογιές στα χέρια τους, ο χώρος γέμισε με ζωγραφιές και χρώματα. Μετά, μπορούν να βγάλουν και φωτογραφία τον εαυτό τους στο δωμάτιο.
Η Deutsche Welle, με αφορμή τη δημιουργία αυτού του ξεχωριστού μουσείου, μίλησε με τον ειδικό ψυχολόγο, Μάρκους Άπελ, που είναι και καθηγητής Νέων Μέσων στο πανεπιστήμιο του Βύρτσμπουργκ. Ο ψυχολόγος έκανε έρευνα σχετικά με την επιρροή των social media στη ζωή των νέων και τη σχέση του ναρκισσισμού με αυτά.
«Το συμπέρασμα της έρευνας είναι ότι πράγματι υπάρχει ένας συσχετισμός ανάμεσα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τον ναρκισσισμό. Εννοούμε όμως τον ναρκισσισμό ως στοιχείο της προσωπικότητας και όχι ως διαταραχή.
Διαπιστώσαμε πως οι ναρκισσιστές βγάζουν και ανεβάζουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης συχνότερα φωτογραφίες. Πιστεύουμε πως η ενασχόληση με τον εαυτό τους και στη συνέχεια τα σχόλια που δέχονται τροφοδοτούν ακόμα περισσότερο αυτή τη ναρκισσιστική τάση. Αυτό στη συνέχεια έχει ως αποτέλεσμα να ποστάρουν ακόμα περισσότερες φωτογραφίες και λοιπά».
Ο Γερμανός καθηγητής ανέφερε ότι η νέα γενιά ανθρώπων, που είναι ερωτευμένη με τον εαυτό της και είναι πιο ναρκισσιστική, δεν μπορεί να γενικευθεί. Αυτή είναι η εικόνα της νεότητας από παλιά.
Μίλησε επίσης και για τις αρνητικές επιπτώσεις των social media.
«Είμαι της άποψης ότι δίνονται διαστάσεις σκανδάλου σε αυτό το θέμα. Φυσικά τα αρνητικά δημοσιεύματα πουλιούνται πιο εύκολα. Η εξέλιξη των νέων μέσων είναι πολύ γρήγορη και θα πρέπει κανείς να είναι προσεκτικός με τους κινδύνους που υπάρχουν. Αλλά το ότι για παράδειγμα, οι οθόνες χαλάνε τα μάτια και λοιπά, είναι γενικολογίες και όχι συμπεράσματα από ειδικούς».
Η προσωπικότητα του καθενός, ο τρόπος και οι αξίες με τις οποίες έχει μεγαλώσει,είναι από τους βασικότερους παράγοντες για τους νέους, σύμφωνα με τον Γερμανό επιστήμονα. Ανάλογη θα είναι και η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Διαβάστε επίσης: Τυρί με ιπτάμενες κάμπιες και τηγανητή αράχνη. Το μουσείο τροφίμων που δείχνει τη διαφορετικότητα των πολιτισμών (Βίντεο)
Διαβάστε επίσης: Κέρινα ομοιώματα που αναπαριστούν σπάνιες δερματολογικές παθήσεις, γενετικές ανωμαλίες και αφροδίσια νοσήματα (φωτό)