Αυτό το φρούτο έχει την ίδια ποσότητα ζάχαρης με μια σοκολάτα γάλακτος. Ποια είναι τα οφέλη των φυσικών σακχάρων σύμφωνα με τους ειδικούς

243

Υπάρχουν κάποια φρούτα που μπορεί να παχαίνουν εξίσου με τα γλυκά; Ακόμα και οι διαιτολόγοι συνιστούν να τα καταναλώνουμε συγκεκριμένες ώρες και σε συγκεκριμένες ποσότητες.

Σε πολλές περιπτώσεις όμως προτείνουν να επιτρέπουμε στον εαυτό μας την απόλαυση ενός γλυκού, γιατί και αυτή είναι μια ανάγκη του οργανισμού ώστε να μην υπάρχει στέρηση.

Ένα φρούτο πλούσιο σε σάκχαρα που μάλιστα μπορεί να συγκριθεί και με μια σοκολάτα γάλακτος 45 γραμμαρίων, είναι το μάνγκο! Περιέχει περίπου 23 γραμμάρια φυσικών σακχάρων.

Το ένα βέβαια περιέχει φυσικά σάκχαρα, ενώ το άλλο επεξεργασμένη ζάχαρη. Το σώμα κρατάει τα απαραίτητα για εκείνον στοιχεία και όλα τα υπόλοιπα είτε τα αποβάλλει είτε τα συγκρατεί ανάλογα με τις ανάγκες.

Επιπλέον, τα φρούτα περιέχουν μικροθρεπτικά συστατικά που προάγουν την υγεία – όπως αντιοξειδωτικά που καταπολεμούν τις ελεύθερες ρίζες, μέταλλα, βιταμίνες, φυτικές ίνες και νερό. Αυτό το πλήρες πακέτο είναι που κάνει την κατανάλωση φρούτων τόσο ευεργετική για τον οργανισμό. Στην πραγματικότητα, η αύξηση της κατανάλωσης φρούτων, ανεξάρτητα από την περιεκτικότητά τους σε σάκχαρα, είναι γενικά συνδεδεμένη με χαμηλότερο σωματικό βάρος και χαμηλότερο κίνδυνο ασθενειών που σχετίζονται με την παχυσαρκία, σύμφωνα με μια αναλυτική επισκόπηση του 2016 που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Nutrients. Από την άλλη η σοκολάτα και δη η γάλακτος, έχει ελάχιστη έως καθόλου θρεπτική αξία, που σημαίνει ότι δεν περιέχει καθόλου βιταμίνες και φυτικές ίνες.