Αεροβική γυμναστική. Πως μας βοηθάει να χάσουμε κιλά ακόμα και μέσα στο σπίτι, με 20 λεπτά άσκησης καθημερινά (βίντεο)

177
H πρώτη σκέψη που κάνουμε όταν θέλουμε να χάσουμε κιλά, πέρα από τη διατροφή είναι και η γυμναστική.
Τι γίνεται όμως όταν μια πανδημία είναι σε εξέλιξη και όλα τα γυμναστήρια είναι κλειστά;

Η απάντηση είναι απλή και εύκολη. Με 20 λεπτά αερόβιας άσκησης στο σπίτι γυμνάζουμε όλους τους μυς και δίνουμε στο μεταβολισμό την απαραίτητη ώθηση ώστε μέσω του οξυγόνου να κάνει τις πολυπόθητες καύσεις θερμίδων.

Τα οφέλη της στην υγεία μας

  • Ενισχύει το καρδιαγγειακό και καρδιοαναπνευστικό μας σύστημα. Γι’ αυτό ονομάζεται και καρδιαγγειακή άσκηση.
  • Μειώνει τόσο τα κιλά όσο και το ποσοστό λίπους στο σώμα μας, ειδικά αν συνδυαστεί και με το κατάλληλο διατροφικό πρόγραμμα.
  • Αυξάνει κατακόρυφα την αντοχή μας, μειώνοντας το αίσθημα της κόπωσης.
  • Διαθέτει αντιγηραντική δράση, καθώς ενισχύει με οξυγόνο τα κύτταρα και αποβάλει τις τοξίνες.
  • Βελτιώνει την καλή μας διάθεσή, απελευθερώνοντας ενδογενείς ουσίες του οργανισμού μας όπως η σεροτονίνη και η ντοπαμίνη που καταπολεμούν άγχος και στρες.
  • Βελτιώνει την αυτοπεποίθησή μας, δίνοντάς μας ώθηση με τα αποτελέσματά της στο σώμα μας.
Μέσα από το προσωπικό του κανάλι στο You Tube και το δικό του ημερολόγιο γυμναστικής Rookie’s Fitness, ο Σπύρος, προτείνει ένα 20λεπτο πρόγραμμα αερόβιας έντονης γυμναστικής που θα βοηθήσει σώμα και πνεύμα για πιο άμεσα αλλά και σωστά αποτελέσματα: