Ποιος τρόπος ρυθμίζει καλύτερα το σάκχαρο; Γυμναστική ή ένα ζεστό μπάνιο;

1410
Ένα ζεστό μπάνιο είναι πιο αποτελεσματικός τρόπος από την γυμναστική για τον έλεγχο του σακχάρου, σύμφωνα με νέα έρευνα.

Στη σχετική δημοσίευση από το Πανεπιστήμιο Loughborough στο The Conversation, οι ερευνητές αναφέρουν ότι ένα χαλαρωτικό αφρόλουτρο μπορεί να είναι καλύτερο από το τρέξιμο ή το ποδήλατο για τον έλεγχο του σακχάρου του αίματος και τη μείωση της φλεγμονής.

Στην έρευνα συμμετείχαν 14 άνδρες  οι οποίοι είτε έκαναν ένα ζεστό μπάνιο διάρκειας μίας ώρας είτε για το ίδιο χρονικό διάστημα έκαναν ποδήλατο.

Διαπίστωσαν ότι οι συμμετέχοντες που έκαναν μπάνιο έκαιγαν τις ίδιες θερμίδες με όσες δαπανούσαν για έναν περίπατο 30 λεπτών και μείωναν κατά 10% περισσότερο από τους ποδηλάτες τις μέγιστες τιμές του σακχάρου του αίματος που σημειώνονται μετά από ένα γεύμα.

Η έρευνα αυτή, μάλιστα, δεν είναι η πρώτη που ισχυρίζεται ότι το ζεστό μπάνιο έχει πλεονεκτήματα που δε φανταζόμαστε, καθώς υποστηρίζει τα συμπεράσματα προηγούμενων μελετών που έχουν αναδείξει παρόμοια οφέλη του ζεστού μπάνιου για τον οργανισμό.

Άρα τόσο το ζεστό μπάνιο όσο και η άσκηση οδηγούν σε θερμογένεση (παραγωγή θερμότητας στον οργανισμό μέσω διαφόρων μεταβολικών μηχανισμών) που έχει  ευεργετικές επιδράσεις στην υγεία. Η μόνη διαφορά είναι ότι η άσκηση είναι ένας αρκετά κουραστικός τρόπος για την επίτευξη του στόχου σε σύγκριση με ένα ζεστό μπάνιο.