Το άσπρο ψωμί συνδέεται με πεπτικά προβλήματα και αύξηση βάρους. Εναλλακτικές προτάσεις για να μη σας λείψει από τη διατροφή

1914

Το άσπρο ψωμί περιέχει υδατάνθρακες, ίνες, βιταμίνη B και σίδηρο, δηλαδή συστατικά που είναι απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του οργανισμού.
Ωστόσο, έχει αποδειχθεί, ότι η διακοπή του ψωμιού από την καθημερινή διατροφή, συμβάλλει στην απώλεια βάρους και βοηθά στην αποκατάσταση προβλημάτων του πεπτικού συστήματος.
Οι επιστήμονες αναφέρουν ότι το άσπρο ψωμί μπορεί να αντικατασταθεί από άλλες τροφές, όπως δημητριακά, βρώμη ή παξιμάδι.

Αφαίρεση του άσπρου ψωμιού από τη διατροφή

Έρευνες έδειξαν, ότι η κατανάλωση άσπρου ψωμιού «μπερδεύει» τον εγκέφαλο, καθώς οι υδατάνθρακες που περιέχει είναι επεξεργασμένοι και προκαλούν απότομη αύξηση στα επίπεδα σακχάρου στο αίμα.
Μετά την κατανάλωση του ψωμιού, τα επίπεδα σακχάρου πέφτουν, αλλά δεν προκαλούν κορεμό και ο εγκέφαλος δίνει ξανά σήμα στον οργανισμό που «αναζητά» και πάλι τροφή.
Κατά συνέπεια, η συνεχής πρόσληψη θερμίδων, οδηγεί στην αύξηση του βάρους.
Οι ίνες που περιέχονται στο ψωμί, συνδέονται με τροφική δυσανεξία (φούσκωμα) και πεπτικά προβλήματα, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι συμβαίνει σε όλους.
Οι ειδικοί συστήνουν την αντικατάσταση του ψωμιού, με δημητριακά ολικής άλεσης, που βοηθούν την διαδικασία της πέψης.
Οι ερευνητές σημειώνουν, πως όταν δεν τρώμε ψωμί, περιορίζονται οι περιττές θερμίδες από τις τροφές που το συνοδεύουν, όπως για παράδειγμα το λάδι της σαλάτας, μέσα στο οποίο βουτάμε το ψωμί, (παπάρα). Άρα δε γλιτώνουμε μόνο τις θερμίδες από το ψωμί αλλά και από το λάδι.

Φυσικά δεν χρειάζεται να μην τρώτε καθόλου ψωμί, αλλά να περιοριστεί ή να αντικατασταθεί από ολικής άλεσης. ‘Άλλες ιδέες είναι οι εξής:

Εναλλακτικές προτάσεις
Ταχίνι: Το ταχίνι είναι ο πολτός του σουσαμιού και είναι πολύ θρεπτικό.
Τροφοδοτεί τον οργανισμό με ενέργεια και είναι κατάλληλη τροφή για όσους κάνουν δίαιτα ή προσέχουν τη διατροφή τους.
Περιέχει πρωτεΐνες, ασβέστιο και βιταμίνη E.
Γιαούρτι: Το στραγγιστό γιαούρτι αποτελεί πηγή βιταμινών και άλλων θρεπτικών συστατικών.
Πάστα ελιάς: Η πάστα ελιάς συστήνεται από τους διατροφολόγους, ως μια από τις ιδανικές τροφές, λόγω των συστατικών της.
Περιέχει υδατάνθρακες, βιταμίνες, φλαβονοειδή και άλλα θρεπτικά συστατικά.

Διαβάστε επίσης: Σνακ και αναψυκτικά που περιέχουν 100 θερμίδες. Μερίδες ή μπουκιές που «δεν τις πιάνει το μάτι» (φωτό)