Μακαρόνια διαίτης; Το μυστικό που μειώνει στο μισό τις θερμίδες στα ζυμαρικά

1912
Τα ζυμαρικά είναι από τα αγαπημένα φαγητά πολλών ανθρώπων στον κόσμο. Υπάρχουν αρκετές παραλλαγές για να μαγειρευτούν, όπως και διάφοροι τρόποι συνοδείας. Όμως, λόγω της υψηλής περιεκτικότητας σε υδατάνθρακες, είναι παχυντικά.

Υπάρχει όμως, ένα μικρό μυστικό, που κάνει τα μακαρόνια λιγότερο παχυντικά.
Και ο τρόπος είναι να τρώγονται ξαναζεσταμένα.

Τα μακαρόνια είναι υδατάνθρακες οι οποίοι όταν μεταβολίζονται εκτοξεύουν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα. Ωστόσο, όταν παγώνουν, αλλάζει η χημική τους δομή σε «ανθεκτικό άμυλο».

Όταν η γλυκόζη που απελευθερώνουν τα ανθεκτικά άμυλα είναι πιο ελεγχόμενη, τα μακαρόνια γίνονται λιγότερο παχυντικά. Ουσιαστικά, η γλυκόζη στο αίμα είναι 50% λιγότερη, σε σχέση με τα ζεστά μακαρόνια.

Όταν τρώμε κρύα και ξαναζεσταμένα μακαρόνια, ο οργανισμός τα αντιμετωπίζει περισσότερο σαν φυτικές ίνες και λιγότερο σαν υδατάνθρακες.
Φάτε κρύα και ξαναζεσταμένα μακαρόνια, για να μην έχετε τύψεις και να απολαμβάνετε το αγαπημένο σας φαγητό.

Διαβάστε επίσης: Πώς να χάσετε κιλά τρώγοντας μακαρόνια. Τα μυστικά για να να καταναλώνετε λιγότερες θερμίδες

 

Διαβάστε επίσης: Τροφές που δεν πρέπει να τρώτε το βράδυ, γιατί δυσκολεύουν την πέψη και προκαλούν αϋπνία