Τα πιο αποτυχημένα προϊόντα που βγήκαν ποτέ στην αγορά. Το φιάσκο της apple, το επιτραπέζιο του Trump και άλλα

32732

«Το να μαθαίνεις από τα λάθη σου είναι ο μόνος τρόπος να μετατρέψεις μια αποτυχία σε επιτυχία».
Αυτό είναι το σλόγκαν του «Μουσείου Αποτυχιών» στην Σουηδία, το οποίο εκθέτει τα πιο αποτυχημένα προϊόντα που βγήκαν ποτέ στην αγορά. Το κάθε αντικείμενο δίνει μια εικόνα για το πόσο δύσκολος είναι ο κόσμος των επιχειρήσεων.
Τα περισσότερα από τα αντικείμενα κυκλοφόρησαν για ένα διάστημα στην αγορά, αλλά αποσύρθηκαν, όταν οι κατασκευαστές κατάλαβαν ότι δεν είχαν ανταπόκριση στο κοινό.
Ο ιδρυτής του Μουσείου Samuel West ελπίζει ότι με αυτό τον τρόπο, οι άνθρωποι θα σταματήσουν να φοβούνται να κάνουν λάθη.

Το επιτραπέζιο «Trump: the Game» κυκλοφόρησε το 1989. Η λογική του παιχνιδιού ήταν παρόμοια με την Monopoly. Οι παίκτες έπρεπε να αγοράζουν και να πουλάνε οικόπεδα. Πούλησαν 800.000 επιτραπέζια, ένα μικρό αριθμό σε σύγκριση με τις προσδοκίες του κατασκευαστή που έφταναν τα 2 εκατομμύρια. Ο West θεωρεί ότι απέτυχε γιατί ήταν πολύ περίπλοκοι οι κανόνες.

«Περίπου το 80-90% των καινοτόμων έργων αποτυγχάνουν και δεν μαθαίνει κανείς για αυτά. Και αν υπάρχει κάτι που μπορούμε να κάνουμε από αυτές τις αποτυχίες, είναι να μάθουμε από αυτές», ανέφερε σε συνέντευξή του.

«Ακόμη και οι μεγαλύτερες και ανταγωνιστικές εταιρίες μπορεί να αποτύχουν. Το κόλπο είναι να αποδεχτείς την αποτυχία και να προχωρήσεις για να μην έχει σοβαρές επιπτώσεις στην επιχείρηση. Άμα φοβάσαι την αποτυχία, δεν μπορείς να καινοτομήσεις.»

Το Apple Newton.

Ένα από τα αντικείμενα είναι το Apple Newton. Κυκλοφόρησε το 1993 αλλά ο Steve Jobs αποφάσισε να το αποσύρει το 1998. Δώδεκα χρόνια αργότερα, η εταιρεία λανσάρισε το iPad που έκανε τεράστια επιτυχία παγκοσμίως.
«Με την απόσυρση του Apple Newton, είχα στη διάθεσή μου μερικούς καλούς μηχανικούς που θα μπορούσαν να δουλέψουν για νέες κινητές συσκευές. Και τελικά ήταν σωστή επιλογή, καθώς φτιάξαμε τα iPhones και τα iPad», ανέφερε ο Jobs.

Δείτε περισσότερα αντικείμενα:

H μάσκα αυτή κυκλοφόρησε το 1999. Ονομαζόταν Rejuvenique και έκανε ήπια ηλεκτροσόκ στο πρόσωπο. Υποσχόταν ότι με αυτό τον τρόπο, τόνωνε την επιδερμίδα.
Κατά τη δεκαετία του 1980, η Colgate λάνσαρε κατεψυγμένα προϊόντα, ενθαρρύνοντας τον κόσμο να τρώνε επώνυμα προϊόντα πριν να πλύνουν τα δόντια τους με την οδοντόκρεμα Colgate. Ο ιδρυτής του Μουσείου Αποτυχιών χαρακτήρισε αυτή την προσπάθεια ως «αποτυχημένη επέκταση του Brand»
Το Itera plastic bycicle ήταν ένα πλαστικό ποδήλατο και έτσι δεν ήταν σταθερό και έσπαγε εύκολα. Επίσης, η τιμή του ήταν διπλάσια σε σύγκριση με ένα κανονικό ποδήλατο
H Coke BlaK ήταν ένα αναψυκτικό με γεύση καφέ κυκλοφόρησε το 2006, αλλά αποσύρθηκε το 2008, μετά από παράπονα ότι είχε φτωχή γεύση και πολλή καφεΐνη.
Το Teleguide ήταν ο πρόδρομος των ηλεκτρονικών υπολογιστών. Πρόσφερε πρόσβαση σε τηλέφωνα και τη δυνατότητα αποστολής ενός απλού email ή διαδικτυακής αγοράς. Παρόλο που κυκλοφόρησαν περίπου 10.000 συσκευές, οι κολοσσοί των ηλεκτρονικών υπολογιστών επισκίασαν τον υπολογιστή- τηλέφωνο. Επίσης, η εταιρία έχανε πολλά χρήματα για την κατασκευή τους.

Δείτε το βίντεο με περισσότερες αποτυχημένες δημιουργίες:

Διαβάστε επίσης: Το νησί που μεγάλο μέρος του πληθυσμού έχει αχρωματοψία. Τα βλέπουν όλα ασπρόμαυρα και υποφέρουν από το φως του ήλιου