Έγιναν εκατομμυριούχοι όταν έφτιαξαν τριαντάφυλλα που διατηρούν το χρώμα, την υφή και το άρωμά τους ακόμη και για 1 χρόνο

13480
Ένα ζευγάρι που ζει στη Νέα Υόρκη, έκανε πράξη μια πρωτότυπη ιδέα, που τους απέφερε πολλά χρήματα.
Δημιουργούν ανθοδέσμες με αληθινά τριαντάφυλλα μέσα σε κουτιά, που δεν μαραίνονται αλλά παραμένουν ανθισμένα ακόμη και για έναν χρόνο.

Η έμπνευση για τα ανθεκτικά λουλούδια, γεννήθηκε στο ζευγάρι την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, πριν μερικά χρόνια.
Ο Σίμα Μπανσάλ είχε αγοράσει στην κοπέλα του, Σάνι Τσάντχα, μια πανέμορφη ανθοδέσμη με τριαντάφυλλα, που όμως πολύ γρήγορα μαράθηκε.
Τότε αποφάσισαν να ασχοληθούν με την παραγωγή λουλουδιών, που θα ήταν ανθεκτικά στο χρόνο.

Για να πειραματιστεί και να καταλήξει στον τρόπο που θα κατασκεύαζε τα τριαντάφυλλα, το ζευγάρι εργάστηκε για κάποιο χρονικό διάστημα στο Εκουαδόρ, σε ένα αγρόκτημα.
Έτσι, ανακάλυψαν τον ιδανικό τρόπο.
Χρησιμοποίησαν κερί για να συντηρήσουν την όψη και την υφή των λουλουδιών και τα κατάφεραν.
Τα τριαντάφυλλα τους διατηρούν το χρώμα, τη ζωντάνια και το άρωμά τους, μέχρι και για έναν χρόνο.
Ο Καναδός Σίμα Μπανσάλ και η Αμερικανίδα σύντροφός του, Σάνι Τσάντχα, ίδρυσαν την ανθοκομική εταιρεία «Venus Et Fleur» και έγιναν εκατομμυριούχοι.

Όμως για το ζευγάρι, η επιχειρηματική αυτή κίνηση ήταν ένα ρίσκο.
Τα ιδιαίτερα λουλούδια τους δεν ήταν γνωστά στον κόσμο και αρχικά δεν είχαν μεγάλη ζήτηση.
Έτσι, αποφάσισαν να πάρουν «δραστικά μέτρα» και να χρησιμοποιήσουν έναν περίεργο τρόπο μάρκετινγκ.
Σε γιορτές, γενέθλια και εκδηλώσεις διάσημων, έστελναν ως δώρο ένα κουτί τριαντάφυλλα.
Εκείνοι ανέβαζαν φωτογραφία με το πανέμορφο δώρο στα social media τους και η επιχείριση του ζευγαριού έγινε γνωστή και απέφερε σημαντικά κέρδη.
Πριν 2 χρόνια έστειλαν το πρώτο κουτί τριαντάφυλλα στην Κλόε Καρντάσιαν.
Η ανάρτησή της συγκέντρωσε περισσότερα από 500.000 likes και όπως λένε οι επιχειρηματίες, τους απογείωσε.
Πέρυσι, η Τζίτζι Χαντίντ παρέλαβε ένα κουτί σε σχήμα «G, για τα 22 γενέθλιά της και ο DJ Khaled ένα κουτί σε σχήμα κλειδιού.

Η πρωτότυπη ανθοδέσμη που παρέλαβε η Κλόε Καρντάσιαν και ανάρτησε στα social media, εκτοξεύοντας τα κέρδη της επιχείρησης.
Τα έσοδα αυξήθηκαν τόσο, που η εταιρεία Venus Et Fleur χρειάστηκε να ανοίξει και δεύτερο κέντρο διανομής στο Λος Άντζελες, ενώ οι ιδιοκτήτες λόγω της αυξανόμενης ζήτησης, προγραμματίζουν να ανοίξουν ακόμη τρία στα επόμενα χρόνια.
Υπολογίζεται ότι ετησίως, οι παραγγελίες ανθεκτικών πακέτων λουλουδιών, ξεπερνούν τις 80.000.
Αν και δεν είναι οικονομικά, η Σάνι Τσάντχα πιστεύει ότι η ζήτηση αυξάνεται, γιατί όσοι λαμβάνουν τα τριαντάφυλλα, διατηρούν τις αναμνήσεις τους ζωντανές για όσο καιρό διατηρούνται και τα λουλούδια.
Το ένα τριαντάφυλλο κοστίζει περίπου 32 ευρώ, ενώ ένα κουτί με 40 τριαντάφυλλα κοστίζει περισσότερο από 320 ευρώ.

Η επιχείριση απασχολεί 44 υπαλλήλους και ετησίως κάνει τζίρο 20 εκατομμυρίων δολαρίων.
Τα τριαντάφυλλα που χρειάζονται ελάχιστη φροντίδα για να αντέξουν στο χρόνο, πλέον χρησιμοποιούνται και σε γάμους, βαφτίσεις και διακοσμήσεις.

Διαβάστε επίσης: Η Ελληνίδα καλλιτέχνης που κατέκτησε το Μιλάνο και έκανε διάσημο το βελονάκι στο εξωτερικό