Το Facebook αποφάσισε να «χτυπήσει» το YouTube. Ποια είναι η νέα υπηρεσία Facebook Watch
Σε μια «αρένα» στην οποία κυριαρχούν μεγάλα ονόματα όπως το YouTube, το Netflix, το Hulu κ.α. εισέρχεται δυναμικά το Facebook, με μια νέα υπηρεσία, ονόματι Watch.
Σε σχετική ανάρτησή του στον λογαριασμό του στο Facebook, συνοδευόμενη από βίντεο, ο ιδρυτής του «βασιλιά» των κοινωνικών δικτύων, Μαρκ Ζούκερμπεργκ, έκανε μια σύντομη παρουσίαση της νέας υπηρεσίας και το αβαντάζ στο οποίο «ποντάρει»- που δεν είναι άλλο από το μεγάλο εύρος της κοινότητας του Facebook και τη δυνατότητα παρακολούθησης περιεχομένου (εκπομπών, σειρών κλπ) από κοινού με άλλους χρήστες, επιτρέποντας σχολιασμό, προτάσεις, συστάσεις και γενικά μετατρέποντάς την σε μια συλλογική εμπειρία.
«Θεωρούμε ότι είναι δυνατόν να επανεξετάσουμε μια λίστα από εμπειρίες μέσα από το πρίσμα της δημιουργίας κοινότητας- περιλαμβανομένης της θέασης βίντεο. Η παρακολούθηση μιας εκπομπής δεν χρειάζεται να είναι παθητική. Μπορεί να είναι μια ευκαιρία για διαμοιρασμό μιας εμπειρίας και για να έρθουν κοντά άνθρωποι που ενδιαφέρονται για τα ίδια πράγματα. Για αυτό λανσάρουμε το tab Watch στο Facebook- ένα μέρος στο οποίο μπορείτε να δείτε εκπομπές που παρακολουθούν οι φίλοι σας και να “ακολουθήσετε” τις αγαπημένες σας σειρές και δημιουργούς, ώστε να μη χάσετε επεισόδια».
Το Watch, όπως υπογραμμίζει ο Ζούκερμπεργκ, θα δίνει στους χρήστες τη δυνατότητα συνομιλιών και διασύνδεσης με άλλους θεατές- χρήστες του Facebook, κατά τη διάρκεια ενός επεισοδίου, καθώς και ένταξης σε ομάδες με άτομα που έχουν παρόμοιες προτιμήσεις, με σκοπό τη «δημιουργία κοινοτήτων».
Στόχος του Facebook είναι το Watch να αποτελέσει πλατφόρμα για ένα μεγάλο εύρος εκπομπών, από reality μέχρι κωμικές σειρές και αθλητικά. «Κάποιες θα γίνονται από επαγγελματίες ηθοποιούς, και άλλες από κανονικούς ανθρώπους στην κοινότητά μας» τόνισε ο Ζούκερμπεργκ, σημειώνοντας πως η διάθεση του Watch θα αρχίσει σε περιορισμένο αριθμό χρηστών στις ΗΠΑ- αν και στα σχέδια του Facebook είναι το «άνοιγμά» του σε πολύ περισσότερα άτομα σύντομα.
Το Reuters είχε αναφέρει τον Μάιο πως το Facebook έχει υπογράψει συμφωνίες με ισχυρά ονόματα του χώρου της ενημέρωσης και της ψυχαγωγίας (Vox Media, BuzzFeed, ATTN, Group Nine Media κ.α.) με σκοπό την παραγωγή εκπομπών. «Διαπιστώσαμε πως στον κόσμο αρέσει να ανακαλύπτει βίντεο στο News Feed, αλλά επίσης θέλουν ένα συγκεκριμένο μέρος για να πηγαίνουν να βλέπουν βίντεο» είπε ο Ντάνιελ Ντάνκερ, product director, σε δήλωσή του την Τετάρτη.
Πηγή: news247.gr
Διαβάστε επίσης: Είμαστε online 179 λεπτα την ημέρα. Οι 7 στους 10 είμαστε στο internet