Η ακραία διατροφή και το πρόγραμμα του Μαρκ Γουόλμπεργκ. Κοιμάται στις 19.30 και ξυπνάει στις 2.30 τα ξημερώματα

3959
Για να αποκτήσεις ένα υγιές, δυνατό σώμα χρειάζεται σκληρή δουλειά. Αυτό θέλει να αποδείξει ο ηθοποιός Μαρκ Γουόλμπεργκ, που ακολουθεί «σπαρτιάτικο» τρόπο ζωής, που δύσκολα μπορεί κάποιος να τον μιμθεί.
Ο ηθοποιός αποκάλυψε το πρόγραμμά του στο Instagram. 

Ο 47χρονος πρωταγωνιστής του «Mile 22» έχει κάνει «τη νύχτα- μέρα», αφού ξυπνά στις 2.30 τα ξημερώματα, προπονείται δυο φορές την μέρα και ακολουθεί αυστηρό πρόγραμμα διατροφής. Ο ηθοποιός, ενώ άρχισε να ακολουθεί αυτό το πρόγραμμα στη διάρκεια των γυρισμάτων της ταινίας, συνεχίζει να το εφαρμόζει, γιατί του επιτρέπει να περνά περισσότερο χρόνο με τα τέσσερα παιδιά του. «Τις περισσότερες φορές γυμνάζομαι όταν η οικογένειά μου κοιμάται. Ιδιαίτερα τα σαββατοκύριακα», αναφέρει.

Από τις 2.30 τα ξημερώματα που ξυπνά, ως τις 10.30 το πρωί,
ο Μαρκ προσεύχεται, συνεχίζει με προπόνηση 95 λεπτών και
ακολουθεί δεύτερο γεύμα, ντους, σνακ, γκολφ
και κρυοθεραπεία, που κάνουν επαγγελματίες αθλητές,
αφού βοηθά στην αποκατάσταση των μυϊκών πόνων και τραυματισμών, στην αύξηση της αντοχής και στην ταχύτερη επιστροφή στην προπόνηση.

Με τέτοια σκληρή προπόνηση, δεν θα μπορούσε να μην ακολουθεί και μια προσεκτική διατροφή, που περιλαμβάνει συχνά γεύματα και σνακ με πολλές πρωτεϊνες και «καλούς» υδατάνθρακες για περισσότερη ενέργεια, φρούτα και λαχανικά. Ο ίδιος, μοιράζεται το καθημερινό του πρόγραμμα με τους followers του. Όπως θα διαπιστώσετε μάλλον είναι δύσκολο να τον μιμηθεί κάποιος.

 

 

Καθημερινά ξεκινά με πρωινό, που περιλαμβάνει βρώμη, μύρτιλλα και φυστικοβούτυρο. Ακολουθεί γεύμα με ένα πρωτεϊνούχο ρόφημα, τρία μπέργκερ με γαλοπούλα και πέντε κομμάτια γλυκοπατάτας.
Το σνακ στις 8 το πρωί αποτελείται από 10 κεφτεδάκια γαλοπούλας, ενώ στις 10:30 τρώει σαλάτα με ψητό κοτόπουλο,
βραστά αυγά,
ελιές,
αβοκάντο,
αγγούρι,
ντομάτα και μαρούλι.
Στη 1 μ.μ. τρώει μία μπριζόλα με πράσινες πιπεριές.
Στις 15:30 ψητό κοτόπουλο με κινέζικο λάχανο.
Στις 17:30 ένα κομμάτι ψάρι με λαχανικά, ίσως κάποιες πατάτες σοτέ και κινέζικο λάχανο», ανέφερε ακόμη περιγράφοντας τα διαδοχικά γεύματά του.
Αυτό είναι και το τελευταίο γεύμα του, αφού στις 19.30 πάει για ύπνο!

Το πρόγραμμα του Γουόλμπεργκ, όπως το έχει δημοσιεύσει στο Instagram, περιγράφει με αυστηρή ακρίβεια όλη του την ημερήσια δραστηριότητα:

2:30 ξύπνημα
2:45 προσευχή
3:15 πρωινό
3:40-5:15 γυμναστική
5:30 γεύμα μετά τη γυμναστική
6:00 ντους
7:30 γκολφ
8:00 σνακ
9:30 κρυοθεραπεία
10:30 σνακ
11:00 χρόνος για την οικογένεια, συναντήσεις, τηλεφωνήματα για τη δουλειά
13:00 μεσημεριανό
14:00 συναντήσεις, τηλεφωνήματα για τη δουλειά
15:00 παραλαβή παιδιών από το σχολείο
15:30 σνακ
16:00 γυμναστική
17:00 ντους
17:30 δείπνο, χρόνος για την οικογένεια
19:30 ώρα για ύπνο.

Δύσκολο, αλλά μάλλον εξιλεώνεται για μια ζωή με πολλές καταχρήσεις κατά το παρελθόν

Διαβάστε επίσης: Γυμναστείτε όπως οι Rangers του αμερικανικού στρατού, για «Περισσότερα, Γρηγορότερα, Σκληρότερα»

 

Διαβάστε επίσης: Το πρόγραμμα διατροφής του Κέβιν Λοβ. «Είχα σώμα για εξώφυλλο περιοδικού, αλλά αυτό δεν έκανε τη διαφορά στο ΝΒΑ»